They're a rotten crowd. You're worth the whole damn bunch put together.

duminică, 20 iulie 2014

Ce face disperarea sau Doua postari intr-o luna

Ok, aveam o idee de postare, dar e acea perioada a anului in care Misha activeaza numarul ala de telefon pentru fani si, na, dupa trei zile de emotii l-am sunat pe Misha. Iar. Totu' bine, frumos, Googga pregatita sa-l dea pe spate cu replicile ei, pana incepe mesajul de la casuta vocala, ala care e inaintea beeeeepului care e inaintea mesajului pe care trebuie sa il lasi tu. O chestie asa, draguta, motivationala, cum numai Misha poate sa faca. Eh, evident ca pana sa termine omu' de vorbit Googga a uitat tot ce avea de gand sa spuna, si, cu inima ei de obsedata la  o suta de batai pe minut, a inceput sa explice situatia si a vorbit despre cat il admira ea pe Misha si ce persoana minunata e Misha. Mda, nimic remarcabil.
In alte stiri, am inceput sa ma uit la danisnotonfire. Ca sa ma scutesc de un efort suplimentar atunci cand o sa devin obsedata si de asta am luat-o direct de la prima chestie pe care a postat-o. Then I watched, and I watched, and I watched. Bine, poate doar doi de "I watched", sunt de-abia la inceputul lui 2011.
Tocmai mi-am amintit ca voiam sa scriu si eu in sfarsit o postare despre experienta mea dintr-a noua. One month later. Literally. Dar mi-e lene si oricum ar fi destul de unrelatable.
Ah, si m-am apucat si de Orange Is the New Black. Am vazut doar primul episod, nu prea pot sa-mi dau cu parerea.
Credeam ca vreau sa scriu. Aparent nu. Pa, copii.

3 comentarii: