They're a rotten crowd. You're worth the whole damn bunch put together.

duminică, 6 iulie 2014

Postare da postare + detalii picante despre fabulosul si foarte celebrul "STORY"

Unii dintre noi au ramas in urma cu wordcountul la Camp NaNoWriMo. Bine, n-au fost niciodata la zi. Si probabil ca 0 nu se pune ca "ramas in urma". In fine, ideea e ca au trecut deja 5 zile si eu n-am scris nimic. Dar nimic. Ma rog, asta e ceva obisnuit, doar ca acum am o reputatie de pastrat - reputatie care oricum e nula de cand n-am scris nimic la April Camp si nici la NaNo.

Am decis sa ma alatur rebeliunii si sa pun postarile la wordcount. Problema e ca asta inseamna sa postez.
Am inceput sa folosesc din nou Opera. Am descoperit ca aveam salvate diverse chestii ca note, printre care niste discutii de pe Omegle pe care le credeam pierdute pe veci. Ma rog, doua din cinci sunt roleplay-uri Sheriarty, nu discutii. Folosesc 'ma rog' cam mult. Eh, asta e. Doamne, Doamne, Doamne, am dat de discutia cu Marty din Australia. Credeam ca e pierduta. Mai lipseste sa-l gasesc pe 'Joe from Ohio'. Nu cred ca am sanse totusi. Nu pot sa cred ca Marty avea 24 de ani, mi-l aminteam mai tanar *aberatii*.
Mi-am exprimat pasiunea arzatoare pentru persoana lui Oscar Wilde pe acest blog? Probabil. Eh, cui ii pasa. *Pasiune arzatoare pentru persoana lui Oscar Wilde*

V-as povesti ce-am facut in ultimul timp, dar nu e fix nimic de zis. Am ajuns intr-un punct in care clasific citirea notelor de mult pierdute ca fiind ceva interesant. Mai lipseste sa ma apuc sa citesc Story sau ceva. Sper ca stiti ce e Story. Daca nu, Story e o piesa de teatru esuata. Sau o opera a postmodernismului, cum preferati. Format prost, continuitate nema, logica nici atat, personaje mai batute in cap ca in Twilight, ingeri, demoni, incest, morti, invieri, violenta domestica, familii care se urasc, pedofilie, un fel de Game of Thrones pentru intarziati mintal. Intarziati cam cum sunt eu cu wordcountul. Game of Thrones pentru gaini. Indicatii scenice inlocuite cu interventii lungi ale autorilor, in care isi exprima ideile prea profunde despre viata. Inside jokes. TV in secolul care o fi fost el acolo. Lucy si Yolanda (X si Y) in jacuzzi. Tot in secolul ala. Sintagme de tipul "Ochi vezi ca prosopul verde al Dadei", "miericicutiu", "de balta", "se impinse in ea" - Ma, astia sex nu fac? Ti-am zis sa-mi scrii sex, de cand citesc eu numa' se imping unul in altul, zici ca-s masinute busitoare. Paranteze in care autorii vorbesc intre ei. Paranteze in care autorii se ameninta. Referinte la celelalte opere. ale autorilor, cu putin noroc si la Mihai Eminescu. Jumatate din drepturile de autor merg la Chucky.
Intrerupem transmisia pentru un citat din Marty:
Nice, neat resolution? Happy ending?

...Or 'Game of Thrones'-esque fucked-up and soul-crushing twist at the last minute, showing that sometimes the world is just a dark and horrible place and there's no reason for it to be that way, it just is. And sometimes the little guy, the hero, just gets brutally fucked by life and there's nothing they can do.

Reluam transmisia, dar continuam tot cu un citat.
Extra

De la mine pentru Guga

( Daca modifici macar o litera din ce urmeaza cer drepturi de autor pentru tot ce-am scris in story, nu te las sa rescrii ceva asemanator si-ti fur(alege intre r si t) si actorii. Ti pup!)
In caz ca nu ma credeati. Scuze ca fac asta, Chuck.
Aaa, sa nu uitam momentele in care ne refeream la personaje cu numele actorilor. Bine, faceam asta doar cu Lucy si Vecinu'. Si pe Vecinu' nici macar nu-l cheama Vecinu', deci nu se pune. Ma rog, mai erau si fazele de tipul "Gata, m-am suparat, de azi pe Bubu il joaca Freddie Highmore.". Amuzant e ca enspe ani mai tarziu, tot n-am gasit un actor. Ah, aparent i-am dat spoiler lui Marty la GoT, cu mana de aur a lui Jaime. Poor guy. "You're the Romanian George R.R. Martin" - Eu scriu putin si rar, Martin scrie putin si rar, avea dreptate baiatul.

Nu, aparent n-am dat de Joe din Ohio.


S: Te rog, nu muri. - Calm. Chillut. Merg sa-mi iau ceva de la Starbucks, ramai si tu in viata pana ma intorc. Pretty please. 

cum fac toate tipele din filme cand le e frica.

O sa iau Nobelul inaintea lui Cartarescu.
La sfarsit personajele principale se cearta si se arunca intr-o groapa. Mai putin Bubu, Bubu se arunca intr-o cescuta de cafea. Dupa care urmeaza continuarea. Bubu ramane cu pete de cafea pe haine, ca n-are cine sa le spele. Continuarea se numeste "Rasucirea" si jumatate din ea e scrisa intr-o agenda, care intre timp a devenit un teanc de pagini rupte si ascunse cu grija in dosarul Ics. Incepusem la un moment dat si un AU numit  sugestiv "Uatif". Cu accent pe i. Uatiiiiif. Ca un fel de papoy. Ah, si lista de actori scrisa in cod Cezar. "Ala e urat." "Ba nu, ma, e frumos." "Ba nu, cutare e frumos." "Asta numesti tu frumos? Te sperii de el noaptea prin casa." Actori, da, pentru ca urma sa se faca un film dupa opera noastra. Un film bun. Mda, pe tipa principala o juca un tip. Aveam un cast de milioane, eram si noi in el.

Stiti ce e trist? Ca inca nu mi-am facut cuvintele. Si ca n-am postat de 4 iulie.

**********================
**********================
**********================
**********================
**********================
=========================
=========================
God bless America!

Proful meu de mate se casatoreste maine. Nu ne-a invitat. Am decis sa mergem oricum. Nimic gresit in asta. Vreau sa ma costumez in Alex din Portocala mecanica. Nu la nunta, nu ma lasa mama. De Halloween. Sugestii? 

Si tot n-am scris destul.

Copii, ati citit Requiescat de Oscar Wilde? Daca nu, o cititi acum. Sau lasati, nu. Mai bine The Ballad of Reading Gaol. Nu o pun pe toata aici, nu fur chiar in halul asta la word count. Doar esentialul. 

Yet each man kills the thing he loves
By each let this be heard,
Some do it with a bitter look,
Some with a flattering word,
The coward does it with a kiss,
The brave man with a sword!

Some kill their love when they are young,
And some when they are old;
Some strangle with the hands of Lust,
Some with the hands of Gold:
The kindest use a knife, because
The dead so soon grow cold.

Some love too little, some too long,
Some sell, and others buy;
Some do the deed with many tears,
And some without a sigh:
For each man kills the thing he loves,
  Yet each man does not die.
 Daca va place, aveti liber la laude. Daca nu, nu recomand exprimarea opiniei.

Noapte buna, copii.
 






7 comentarii:

  1. *liber la laude, sunt pe mobil, mi-e lene sa editez. Scuzati alte greseli.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am citit "Story" in titlu, era sa-mi stea rosia-n gat =))) God, ce de amintiri :'(

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Ilustratiile sunt material de Ics. Esti sigura ca vrei asta?

      Ștergere