They're a rotten crowd. You're worth the whole damn bunch put together.

duminică, 27 iulie 2014

Summer in a bag of books

Gata, ati primit doua postari decente luna asta. E timpul pentru o leapsa.
Am cules chestia de la Leontina. Multumiri si chestii.
Reguli:
- selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
- incorporaţi în postare imaginea tag-ului
- dați tag-ul mai departe

1. Drumul către mare: o carte pe care ai așteptat de mult să o citești.

Mendebilul de Mircea Cartarescu. Astept sa o citesc inca de cand cineva s-a hotarat sa puna fragmente din ea intr-un manual destinat unor plozi inocenti. Nimic gresit in asta.

2. Răsărit de soare: cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața.

Iuresul sabiilor de George R.R. Martin. Mai ales in jumatatea a doua, dupa anumite evenimente. Cred ca in momentul asta stie toata lumea ce se intampla, dar mai bine lasam fara spoilere. O luam si la scoala, cu cele 1000 de pagini ale ei.

3. Apus de soare: o carte pe care ai stat să o citești noaptea.
Divergent de Veronica Roth. A fost o noapte interesanta. Si dupa ce am terminat in mintea mea era numai Four si am adormit super greu si toate cele.

4. Perla din scoică: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o.
Barbati care urasc femeile de Stieg Larsson.

5. Arsură de soare: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută.
Gradina Raiului de Ernest Hemingway. N-am putut sa termin cartea asta. Nu mai avea sens. Ma depasea. Hemingway in general ma depaseste.

6. Valurile mării: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție.
The Fault in Our Stars de John Green. Mai avem nevoie de explicatii?

7. Caniculă: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu.
Tess D'Urberville de Thomas Hardy. Cred ca am incercat de vreo trei ori si numai sa o incep. Ma rog, la vreo doi ani dupa ce m-am apucat de ea am reusit si  sa o termin. A fost... meh, decenta.

8. Briza mării: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță.
Pulp de Charles Bukowski. Usor de citit si captivanta. Dupa ce mi-am cumparat-o am stat vreo ora in parculetul de langa Sala Palatului ca sa citesc. Dupa care mi s-a facut foame. Si m-am dus la ceva chestie cu mancare. Si am citit si acolo.

9. Bronz: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta.
Nu, Googga, nu Dorian Gray. Fight Club de Chuck Palahniuk, cu al ei sfarsit care nu e in film.


10. Vacanța de vară: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede.

Extrem de tare si incredibil de aproape de Jonathan Safran Foer. Are o atmosfera draguta.


Blq, Mich, luati si voi chestia daca aveti chef. Si oricine altcineva o vrea.

3 comentarii:

  1. Nu am auzit de câteva cărți din recomandările tale, poate ma interesez să văd de o parte din ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. App, organizez un concurs, daca esti interesata link-ul aici: http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/08/concurs-2-castiga-o-carte.html
      Te tuc!

      Ștergere
  2. Googga, uite un tag pentru cand te intorci din Mehico :)) :3 http://mich-vs-world.blogspot.ro/2014/08/tag-behind-blog.html

    RăspundețiȘtergere