They're a rotten crowd. You're worth the whole damn bunch put together.

miercuri, 23 iulie 2014

Tom à la ferme

Uuuuuu, posterul se asorteaza cu blogul meu.
Ok, copii, asta e partea in care eu trebuie sa incep aceasta asa zisa recenzie si nu stiu cum. Sa zicem ca o sa incep prin a va povesti contextul in care am vazut filmul. E mai simplu asa.
*STORY TIME*
Eram cu minunata si incantatoarea Blanket. Era in data de 20 iulie, pe la sapte seara. Ne plimbam. Brusc, m-a izbit ideea de a-i sugera minunatei si incantatoarei sa isi petreaca noaptea la mine acasa. Evident, asta implica, printre altele, sa gasim un film dragut pe care sa-l vedem.
Dupa 5 ore in care am facut alte chestii, ne-am gandit noi asa ca vrem sa vedem un film de Xavier Dolan, eventual unul in care sa si joace. In fine, l-am ales pe asta. Canadianul nostru preferat cu pletute blonde. Idee ok, poate putin cliseica, am zis ca merge.



Tip gay moare. Iubitul tipului gay merge si el la inmormantare, ca na. Familia tipului gay nu stia ca e gay. Bine, poate nu suna doar putin cliseic. Ma rog, ideea e ca noi ne asteptam la un film asa, emotional, dragalas. Ei, problema e ca noi ratasem ceva cand ne-am informat de pe IMDb. Sub titlul filmului scria cu litere de-o schioapa THRILLER.

Blq (Q cu "u"-ul lungit, nu stiu cum sa scriu asta.), vino incoace! Blq, imbratisare! Blq, mi-e frica! Blq, ce mama naibii face tampitul ala!. Blq, de ce nu pleaca? Eu vreau sa plece! (Reference much?) Ba, Blq, eu cred ca sunt toti nebuni. Blq, cum pana mea a murit ala? What the fuck, ma? Loool, Sarah. Nu, gata, toti sunt nebuni. FUCKING MADHOUSE. PSYYYYYYYYYYYYYYYYCHOOOOOOO. Blq, uite, pleaca! - Nu, Googga, nu pleaca, mai e o ora jumate. - Pai o sa se duca la el in Montreal si o sa stea o ora jumate in pat gandindu-se la existenta, ce stii tu? *Si Tom intoarse masina* Beeeeep beeep ma-tii de idiot du-te beeeeeep beeeeep beeeep beeeep beeeep acasa.
 Mda, a fost genial.
Ca sa mai zic si chestii despre film, fratele tipului mort, Francis (Pierre-Yves Cardinal, ca sa fim culti si sa mentionam si actorii), e cam diliu de fel. Cand se trezeste cu Tom(Xavier Dolan, in caz ca nu era evident deja) la el in casa, plin de fericire si entuziasm (NU.), decide ca el nu prea vrea ca maica-sa sa afle ca Guillaume (tipu' mort, Caleb Landry Jones; oricum apare pentru aproximativ 20 de secunde.) era putin (putin mai mult) gay, asa ca il ia delicat (A se citi: fucking brutal, practic sare peste el in pat.) pe amicul nostru, ii explica cum sta treaba si ii povesteste despre asa zisa iubita a lui Guillaume, minunata Sarah, pe care mama (Lise Roy) e ca dracu' de suparata pentru ca n-a venit la inmormantare. Eh, trebuie sa fi avut fata vreun motiv. Cine stie, poate faptul ca nu exista? Ma rog, il baga pe Tom in toata aberatia asta si baiatu' e deja distrus sentimental si chestii, si, ma rog, iese cam naspa.

Mda, a fost genial.



2 comentarii:

  1. Cand am citit titlu "Tom à la ferme" mi-am zis "Buuuu, franceza". Ati innebunit si v-ati uitat la un film in franceza maa? :))
    "Brusc, m-a izbit ideea de a-i sugera minunatei si incantatoarei sa isi petreaca noaptea la mine acasa (...)Dupa 5 ore in care am facut alte chestii, ne-am gandit noi asa ca vrem sa vedem un film de Xavier Dolan," mda, nimic interpretabil aici (ma refer pentru necunoscuti, lel).
    Povestea pare smechera...dar filmul e in franceza asa ca nu o sa ma uit sorry :)) Stii ca era gluma aia...la scoala nu-mi plac materiile care incep cu f: fizica, franceza, fromana, fmate, fchimie >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am uitat chiar la doua filme in franceza, am mai vazut un film de-al tipului acum ceva timp, si ala avea si subtitrare proasta.

      Ștergere